Team building – Experience with training tools

Eğitimin Tanımı ve Amacı:

Kurumunuza özel deneyim odaklı tasarlanan Metalog oyunları ile katılımcıların, İK biriminiz ile belirlenecek yetkinlik setleri çerçevesinde gelişimleri amaçlanmaktadır.

Beklenen Fayda:

  • PUKO döngüsünü içselleştirmek,
  • Proje yönetimi olgusunu içselleştirmek,
  • İşbirlikçi iletişimi geliştirmek,
  • Güven olgusunu oluşturmak ve güçlendirmek,
  • Ekiplerin motivasyonlarını arttırmak,
  • Geri bildirim olgusunu güçlendirmek.

Hedef Grup:

İçerik:

Odak Konuları

 

Labirent oyunu:

  • Takım içi etkileşim,
  • Öğrenen organizasyonlar,
  • Kazan – kazan durumlarını anlamak,
  • Geribildirim prosesi,
  • Vücut dilini okumak,
  • Sistemik korelasyon.

 

Pisa kulesi:

  • Dinleme teknikleri,
  • Takım içi etkileşim,
  • Yöneticiler ve çalışanlar arasındaki ilişkiler,
  • Grup halinde problem çözme,
  • Başarı ve başarısızlık faktörlerini ortaya çıkarabilme,
  • İşbirliği, grup içi roller,
  • Geri bildirim prosesi,
  • Sistematik kolerasyon

 

Mancınık:

  • Takım çalışması,
  • Proje Yönetimi,
  • Liderlik
  • İletişim
  • Kalite

 

Eğitim Metodolojisi:

Oyunlaştırma

Eğitim Detayları

Eğitimin Yeri:

Online / Yüz yüze

Eğitim Süresi:

1 Gün
Danışman Eğitmen: