Kuşaklar

Eğitimin Tanımı ve Amacı:

Müşteri ve Tüketici gruplarının davranışları, global ekonomiye yön vermektedir. Jenerasyonlar; demografik ve kültürel yapılarına uygun birçok alışkanlıklara sahiptirler. Bizler, yeni kuşakları anlayarak, geleceğe sağlam adımlar atarak ilerlemek istiyoruz.

Beklenen Fayda:

  •  Vizyon olarak gelecekte çok farklı alfa kuşağının davranışlarını anlamak
  •  Z ve Y kuşağının günümüz şirketlerine etkisini
  •  Jenerasyonların, davranış değişimlerini analiz edebilmek

Hedef Grup:

Girişimciler, Uzmanlar, Yöneticiler.

İçerik:

  •  Kuşakların Yapısı
  •  Geçmişten Günümüze Jenerasyonlar
  •  Baby Boomer, X Kuşağı, Y Kuşağı ve Z Kuşağı
  •  Alfa Kuşağı
  •  Davranış Süreçleri ve Deneyimleri
  •  Jenerasyonları Anlayabilmek
  •  Demografik Koşulları Analiz Edebilmek

Eğitim Metodolojisi:

  •  İnteraktif Eğitim,
  •  Formal öğrenme, ilişkisel öğrenme ve deneyimsel öğrenme metotları kullanılabilecektir.
  •  Ters yüz (Flipped Learning) eğitim için program öncesi katılımcılarla paylaşımlar yapılabilecektir.
  •  Program içerisinde atölye çalışmaları ve başlangıç/bitiş quizler’i uygulanabilecektir.

Eğitim Detayları

Eğitimin Yeri:

Online / Yüz yüze

Eğitim Süresi:

1 Gün
Danışman Eğitmen: