Satış Sonrası Hizmetlerde Şikâyet Yönetimi ve Müşteri Memnuniyeti Eğitimi
Eğitimin Tanımı ve Amacı:
Bu eğitimde katılımcılarla;
• Hizmetin ve müşteri memnuniyetinin önemi,
• Etkili iletişim kurma becerilerini kullanmak için gerekli olan yetkinlikler,
• Davranışın oluşumunu ve öz yönetim ilişkisi ile kendi davranışlarımızı yönetme,
• Şikâyet yönetimi,
Konuları hakkında bilgi aktarımı yapılacaktır.
Beklenen Fayda:
Katılımcılara; zorlu durumlar ve müşteriler ile karşılaşmalarda, olumsuzluğun kaynağını belirleyerek, farklı karakteristik özellikleri bulunan müşterilerle kontrollü ve doğru iletişim kurmalarını sağlayacak bilgi ve yöntemler aktarılacaktır.
Hedef Grup:
Satış Sonrası Hizmet Alanında Görev Alan ve Sorumlu Tüm Çalışanlar ve Yöneticiler
İçerik:
- Hizmet ve Müşteri
- Etkili İletişimde Meta Beceriler
- Davranış Yönetimi
- Şikâyet Yönetimi
Eğitim Metodolojisi:
- Formal öğrenme, ilişkisel öğrenme ve deneyimsel öğrenme metotları kullanılabilecektir.
- Ters yüz (Flipped Learning) eğitim için program öncesi katılımcılarla paylaşımlar yapılabilecektir.
- Program içerisinde atölye çalışmaları ve başlangıç/bitiş quizler’ i uygulanabilecektir.
Eğitim Detayları
Eğitimin Yeri:
Online / Yüz yüze
Eğitim Süresi:
2 Gün
Danışman Eğitmen: