Dijital Dünyada Kurumsal İmaj & İtibar Yönetimi

Eğitimin Tanımı ve Amacı:

Eğitim katılımcılarının;
• Bilgi ve İletişim Teknoloji Bilgisi,
• Kişisel Beceriler ve Gelişim,
• Dijital Okuryazarlık Gelişimi,
• Güncel Dijital Pazarlama Stratejileri,
konuları ve yöntemleri hakkında yetkin olmasının sağlanması amaçlanmaktadır.

Beklenen Fayda:

• Dijital dönüşüm süreçlerindeki yol haritasına hakim olma becerisi edinme,
• Sosyal medya kanallarını kullanarak etkin, efektif yönetim sağlayabilme ve ürün pazarlayabilme becerisi kazandırabilme,
• Sosyal medyada iletişim dilini oluşturabilme,
• Sosyal medya platformlarında PR odaklı destekleyici çalışma yapabilme,
• Sosyal medyada herhangi bir kriz olma durumunda markanın itibarını koruyarak, kurumsal iletişim yönetimi yapabilme,
• Sosyal medyada raporlama ve takip araçları ile yapılan çalışmaların performansını ölçebilme,
• Sosyal medya üzerindeki rakiplerini ve sektörlerini analiz edebilecek platformların kullanımını öğrenme,
• Arama motorlarında kolay ulaşılabilir olma yöntemlerini uygulayabilme yetkinliklerini kazandırmak hedeflenmektedir.

Hedef Grup:

• Pazarlama Ekibi ve Yöneticileri
• Finans Ekibi ve Yöneticileri
• İletişim Ekibi ve Yöneticileri
• Ürün Geliştirme Ekibi ve Yöneticileri

İçerik:

• Dijital Pazarlama dünyası Nereye Gidiyor? – 2022
• Dijital Pazarlama Stratejisi Oluşturmak
• Dijital Medya/SEO Arama Motoru Optimizasyonu
• Sosyal Medyada Kurumsal İmaj Yönetimi
• Sosyal Medya Durum Analizi, Takibi ve Raporlama
• Uygulama

Eğitim Metodolojisi:

• Çalışmalar ve başlangıç/bitiş quizler’ i uygulanabilecektir.

Eğitim Detayları

Eğitimin Yeri:

Online / Yüz yüze

Eğitim Süresi:

2 Gün
Danışman Eğitmen: