Kaizen Dijital Eğitimi

Eğitimin Tanımı ve Amacı:

Kaizen, Japonca’da KAI (değişim) ve ZEN (daha iyi) sözcüklerinin birleşiminden oluşmaktadır. Birleştirilmiş haliyle ‘daha iyiye değişim’ diğer bir ifadeyle ‘sürekli iyileştirme’ anlamına gelmektedir.

Kaizen; iş yerlerinde üst yönetim, müdürler ve çalışanlar olmak üzere herkesin katılımıyla yapılan sürekli iyileştirme faaliyetleridir. Kaizen, mevcut durumla yetinmemeyi, problemleri ve olası sorunları görmeyi öğretir.

Beklenen Fayda:

Bu eğitim programının sonunda katılımcı; İsraf(muda) kavramı ile tanışarak, görmeyi öğrenmeye başlayacak ve kayıplara karşı sistematik iyileştirme yöntemi olan Kaizen tekniklerini öğrenecektir.

Hedef Grup:

İşletme Sahipleri, Müdür, Yönetici, Uzman, Mavi Yaka

İçerik:
  • Kaizen Nedir?
  • Kaizen’in Gelisimi
  • Kaizen’in Tarihçesi
  • Kaizen ve Standart
  • Kaizen ve Yenilik
  • Kaizen’in Şartları
  • Kaizen’in Amaçları
  • Pukö Döngüsü
  • Problem Çözme
  • İyileştirme Alanları
  • Kaizen Türleri
  • Fikir Oluşumu
  • Kaizen Uygulaması
  • Kaizen Sonrası
  • Görev ve Sorumluluklar
  • Altın Kurallar

Dijital Eğitimler
Video Tanıtımı

Kuruma Özel Dijital Eğitim Talebi