Kobi Paketleri
Eğitimin Tanımı ve Amacı:
Eğitimin Tanımı ve Amacı:
Stratejik ortaklık modeli çerçevesinde Sanayi ve Ticaret Odaları, İş Konseyleri, Dernekler ile paylaşılmak üzere, ihtiyaç odaklı yaklaşımla, oluşturulan KOBİ’lere özel eğitim ve hizmet paketleri.
- 1 – Dijital Bilinirlik Reçetesi:
Dijital platformlarda bilinirliliğin arttırılması için uygulanacak eylem planının yol haritasını oluşturur.
Firmalar için bir “dijital platform bilinirlik” reçetesidir.
İlerleyen süreçte, firmalara hizmet alacakları SEO ve SEM uzmanlarının yeterliliklerini ve hizmet bedellerini değerlendirebilme imkanı sunar.- 1.1 – Dijital Analiz & Anahtar Kelime Hizmeti:
Marka Google Bilinirlik analizi, ilgili sektöre ait anahtar kelime analizi - 1.2 – Dijital Analiz & Çözüm Hizmeti
Google Bilinirlik analizi,
Google Bilinirliliği için SEO & SEM bütçe ve periyod analizi
İlgili sektördeki rakiplere göre durum analizi,
İlgili sektöre ait anahtar kelime analizi.
- 1.1 – Dijital Analiz & Anahtar Kelime Hizmeti:
- 2 – Tasarım & İçerik Reçetesi:
Bir marka ilk olarak kimliği ile konuşur. Kimlik çalışması, aynı zamanda marka felsefesinin anlatımıdır.
Markaların faaliyet konularına uygun, değer ve hedeflerine paralel renkler, dijital platformdaki kullanıcılara iyi bir deneyim sunmak için onlara tanıdık gelebilecek ve okumalarını kolaylaştıracak fontlar, global tasarım algısına uygun logolar ve marka mesajı niteliğindeki motto / sloganlar tasarım & içerik konu başlıklarını oluşturur.- 2.1 – Marka Kimlik Reçetesi:
Tasarlanması planlanan ve/veya öntaslak halindeki marka kimlik enstrümanlarının analizlerinin yapılması, kullanıcı deneyimlerine göre öneriler, raporlama. - 2.2 – Marka Kimlik Tasarımı:
Logo & Motto
E posta kartvizitleri
Online toplantı arka planı tasarımları
Marka felsefesi
- 2.1 – Marka Kimlik Reçetesi: