Managing-Up/ Yöneticimi Nasıl Yönetebilirim?

Eğitimin Tanımı ve Amacı:

“Yöneticimizle sağlıklı bir ortaklık kurmak çift taraflı bir efordur; bize de çok iş düşer”

Bu eğitimle, işimizde en önemli iç müşterimiz olan yöneticimizle daha verimli bir iş ortamı yaratabilmek için nasıl bir iletişim ve yaklaşım içerisinde olmamız gerektiğinin ipuçlarını alacağız ve kendimizin lideri olmanın böyle sağlıklı bir ortaklık için ne anlama geldiğini tartışacağız. Eğitimle hedeflenen odak yetkinlik “kendine liderlik” tir.

Beklenen Fayda:

  •  Çağdaş bir yönetişim modeli için ast-üst kavramlarına daha “iş odaklı” bakabilmek.
  •  Kendimizin lideri olabilmenin püf noktalarını ve yöneticimizle ilişkimizdeki önemini anlamak.
  •  Daha verimli çalışmamızı sağlayacak ortamı sunabilmesi için yöneticimizi motive edebilmek.

Hedef Grup:

Yöneticileri ile Sağlıklı Bir Ortaklık İsteyen Tüm Çalışanlar, Uzmanlar ve Alt/Orta Düzey Yöneticiler.

İçerik:

  •  Bağlı Olduğumuz Yöneticilerin Ortamını Ne Kadar Biliyoruz?
  •  Çalışanların Yöneticinin “Yapılacaklar” Listesindeki Yeri Nedir?
  •  Müşteri Yönetimi Felsefesini Yöneticimizle İlişkimize Nasıl Taşıyabiliriz?
  •  Yöneticimizle İlişkide “Sağlıklı Bir Ortaklık Kurmak” Ne Demek?
  •  “Kendine Liderlik” Ne Demek? Nasıl Kendimize Liderlik Edebiliriz?
  •  Kendimizin Lideri Olmanın Yöneticimizle İlişkimizdeki Rolü Nedir?
  •  Bağlı Olduğumuz Yöneticiyi Değişime Nasıl Motive Edebiliriz?

Eğitim Metodolojisi:

  •  Formal öğrenme, ilişkisel öğrenme ve deneyimsel öğrenme metotları kullanılabilecektir.
  •  Ters yüz (Flipped Learning) eğitim için program öncesi katılımcılarla paylaşımlar yapılabilecektir.
  •  Program içerisinde atölye çalışmaları ve başlangıç/bitiş quizler’ i uygulanabilecektir.

Eğitim Detayları

Eğitimin Yeri:

Online / Yüz yüze

Eğitim Süresi:

1 Gün
Danışman Eğitmen: