Pazarlama Araştırmaları Tüketici İçgörüsü

Eğitimin Tanımı ve Amacı:

Bu eğitimle katılımcıların; bankacılıkta pazar araştırmaları, gerçekleştirilen örnek araştırmalar, tüketici davranışları hakkında bilgi sahibi olmaları ve araştırma sektöründe son trendleri bankacılık ile ilişkilendirebilme becerisi kazanmaları amaçlanmaktadır.

Beklenen Fayda:

  •  Karar ve Denetim Mekanizmalarında Daha İyi Risk Yönetmek
  •  Pazarlama Sürecinin Optimizasyonu Sağlayabilmek
  •  Objektif Ölçümleme Tekniklerinin Oluşturulması ve Paylaşılması
  •  Kurumsal Ölçümleme Standartlarının Oluşturulması

Hedef Grup:

Tüm pazarlama çalışanları.

İçerik:

  • Pazarlama bilgisi ve kaynakları
    Pazarlama nedir?
    Pazarlama bilgi yönetimi
    Bilgi kaynakları
  • Araştırma tipleri
  • Tüketici iç görüsü 5İ modeli
  • Grup çalışmaları

Eğitim Metodolojisi:

  •  Formal öğrenme, ilişkisel öğrenme ve deneyimsel öğrenme metotları kullanılabilecektir.
  •  Ters yüz (Flipped Learning) eğitim için program öncesi katılımcılarla paylaşımlar yapılabilecektir.
  •  Program içerisinde atölye çalışmaları ve başlangıç/bitiş quizler’i uygulanabilecektir.

Eğitim Detayları

Eğitimin Yeri:

Online / Yüz yüze

Eğitim Süresi:

2 Gün
Danışman Eğitmen: