Stratejik Pazarlama Satış Yönetimi

Eğitimin Tanımı ve Amacı:

Global ekosistemde, 2020 yılı sonrasında; müşteri ve tüketici gruplarının davranışları değişmiştir. Yapay zekanın iş hayatımıza girmesi ve online çalışma modellerinin artış göstermesi ile yeni ekonomik modeller oluşmuştur. Hayatımıza giren bu değişimleri sağlıklı yönetebilmek ve kazançlarımızı arttırmak için yapılması gereken çalışmaları birlikte öğreneceğiz.

Beklenen Fayda:

  •  Değişen ekosistemi anlayarak uyum sağlamak,
  •  Müşterilerin alışkanlıklarını iş hayatında kazanca çevirebilmek,
  •  Online çalışma ile potansiyel hedef pazarlara ulaşabilmek.

Hedef Grup:

Girişimciler, Uzmanlar, Her Düzeyden Yöneticiler.

İçerik:

  •  Pazar Ekosisteminin Gelişimi
  •  Satış Stratejilerinin Hayata Geçirilmesi, Pazarlama İletişiminin Günümüz Sektöründeki Önemi
  •  Pazarlama ve Satış Mesleğinin Değişen Döngüsü, Pazarlama Departmanının İşlevi
  •  Satış Teknikleri, Pazar Araştırmaları ve Analizler, Stratejik Pazarlama Yöntemleri
  •  Müşteri ve Tüketici Davranışları, Duygusal Zekâ ve İletişim Stratejileri, İkna yönetimi
  •  Teknolojik Çalışmalar ve WOMM, Yapay Zekâ
  •  Müşteri ve Tüketici Deneyimleri, Günümüz ekosistemi
  •  SEO Uyumlu İçerik Pazarlaması ve Re-marketing
  •  Demografik Analiz, Alfa Kuşağı ve Jenerasyonlar
  •  Web 4.0 (Yapay Zekâ Çağı), Web 5.0 (Robotların Duygusal Etkileşimi)
  •  Ü.H.E. ve Kritik Eşik
  •  Yapay Zekâ Etkileşim Yöntemleri
  •  Yaşanmış Vak’a Çalışmaları, Soru ve Cevap

Eğitim Metodolojisi:

  •  İnteraktif Eğitim,
  •  Formal öğrenme, ilişkisel öğrenme ve deneyimsel öğrenme metotları kullanılabilecektir.
  •  Ters yüz (Flipped Learning) eğitim için program öncesi katılımcılarla paylaşımlar yapılabilecektir.
  •  Program içerisinde atölye çalışmaları ve başlangıç/bitiş quizler’i uygulanabilecektir.

Eğitim Detayları

Eğitimin Yeri:

Online / Yüz yüze

Eğitim Süresi:

2 Gün
Danışman Eğitmen: