Yarının Dünyasında, Pazarlama ve Müşteri İlişkileri
Eğitimin Tanımı ve Amacı:
Bu eğitim, her seviyede profesyonelin ve şirketin, bugünün ve geleceğin dünyasına hızlı adapte olmasını, multi-disipliner düşünebilmesini, kültürel ve sosyal alanları gözetmesini, hızlı adapte olma ve kriz çözebilme kaslarının gelişmesini ve sinerji oluşturarak kârlı gelişimini sürdürmesini hedeflemektedir.
Beklenen Fayda:
- Pazarlama ve değişimi anlama,
- Pazarlamada dönüşen mekanizmalarda çok yönlü yer alma,
- Pazarlama gereçlerini algılama,
- Kurumsal kimlik ve duruş oluşturabilme,
- Pazarlama dünyasının yarınını kavrama,
- Değişen pazarlama süreçlerine kurumsal ve bireysel adaptasyon sağlanması beklenmektedir.
Hedef Grup:
Her Düzeyde Beyaz Yakalıyı Kapsamaktadır.
İçerik:
- Pazarlama Tanımları, Pazarlama Süreçleri, Pazarlama Gereçleri
- Pazarlamanın P’leri ve C’leri
- Bugünün Dünyasını Yakalama, Yarının Dünyasına Adaptasyon
- Pazarlama Tipleri ve Stratejisi, Pazarlama Evrimleri
- Birebir Pazarlama
- Pazar Bulma, Doğru Pazarı Tanımlama
- Yarın İçin Çok Yönlü SWOT Analizi
- Ürüne Göre Pazar Belirleme
- Araştırma Yöntemleri, Saha Çalışmaları ve Etkisi
- Kanal Tespiti, Kanal Yönetimi
- Ölçekleme
Eğitim Metodolojisi:
- Film Sahneleri
- Videolar
- Hikayeler
- Role Play
- Oyunlar
- Uygulamalar
- Formal öğrenme, ilişkisel öğrenme ve deneyimsel öğrenme metotları kullanılabilecektir.
- Ters yüz (Flipped Learning) eğitim için program öncesi katılımcılarla paylaşımlar yapılabilecektir.
- Program içerisinde atölye çalışmaları ve başlangıç/bitiş quizler’i uygulanabilecektir.
Eğitim Detayları
Eğitimin Yeri:
Online / Yüz yüze
Eğitim Süresi:
2 Gün
Danışman Eğitmen: