Yarının Dünyasında, Pazarlama ve Müşteri İlişkileri

Eğitimin Tanımı ve Amacı:

Bu eğitim, her seviyede profesyonelin ve şirketin, bugünün ve geleceğin dünyasına hızlı adapte olmasını, multi-disipliner düşünebilmesini, kültürel ve sosyal alanları gözetmesini, hızlı adapte olma ve kriz çözebilme kaslarının gelişmesini ve sinerji oluşturarak kârlı gelişimini sürdürmesini hedeflemektedir.

Beklenen Fayda:

  •  Pazarlama ve değişimi anlama,
  •  Pazarlamada dönüşen mekanizmalarda çok yönlü yer alma,
  •  Pazarlama gereçlerini algılama,
  •  Kurumsal kimlik ve duruş oluşturabilme,
  •  Pazarlama dünyasının yarınını kavrama,
  •  Değişen pazarlama süreçlerine kurumsal ve bireysel adaptasyon sağlanması beklenmektedir.

Hedef Grup:

Her Düzeyde Beyaz Yakalıyı Kapsamaktadır.

İçerik:

  •  Pazarlama Tanımları, Pazarlama Süreçleri, Pazarlama Gereçleri
  •  Pazarlamanın P’leri ve C’leri
  •  Bugünün Dünyasını Yakalama, Yarının Dünyasına Adaptasyon
  •  Pazarlama Tipleri ve Stratejisi, Pazarlama Evrimleri
  •  Birebir Pazarlama
  •  Pazar Bulma, Doğru Pazarı Tanımlama
  •  Yarın İçin Çok Yönlü SWOT Analizi
  •  Ürüne Göre Pazar Belirleme
  •  Araştırma Yöntemleri, Saha Çalışmaları ve Etkisi
  •  Kanal Tespiti, Kanal Yönetimi
  •  Ölçekleme

Eğitim Metodolojisi:

  •  Film Sahneleri
  •  Videolar
  •  Hikayeler
  •  Role Play
  •  Oyunlar
  •  Uygulamalar
  •  Formal öğrenme, ilişkisel öğrenme ve deneyimsel öğrenme metotları kullanılabilecektir.
  •  Ters yüz (Flipped Learning) eğitim için program öncesi katılımcılarla paylaşımlar yapılabilecektir.
  •  Program içerisinde atölye çalışmaları ve başlangıç/bitiş quizler’i uygulanabilecektir.

Eğitim Detayları

Eğitimin Yeri:

Online / Yüz yüze

Eğitim Süresi:

2 Gün
Danışman Eğitmen: