Yüksek Performanslı Ekipler Kurmak ve Yönetmek
Eğitimin Tanımı ve Amacı:
Bu eğitim programında katılımcıların; yeni ekipler kurarken veya mevcut ekiplerinin verimliliğini artırırken önem vermeleri gereken süreçleri fark etmeleri ve ekiplerini nasıl seçip destekleyeceklerini öğrenmeleri hedeflenmektedir.
Beklenen Fayda:
- Bilir: Ekip kavramını, başarılı ekibin gerekliliklerini ve kendi liderlik imajını bilir.
- Anlar: Yüksek performanslı ve başarılı ekip oluşturmanın gerekliliklerini anlar.
- Yapar: Kendi becerilerini ve ekibinin becerilerini sorgular, gelişim alanlarını belirler ve harekete geçer.
Hedef Grup:
Mevcut ekiplerinin performansını artırmak isteyen veya bir değişim sürecinde etkin ve başarılı ekipler oluşturmak isteyen:
• Yeni Yöneticiler
• Deneyimli Yöneticiler
• Multi Fonksiyonel Ekiplere Sahip Yöneticiler
• Proje Yöneticileri
• Matriks Çalışan, Bağlı Çalışanı Olmayan Kişiler
• Yönetici Adayları
İçerik:
- Liderlik İmajınızı Farkına Varmak
- Ekip Kavramı Nedir?
- Takım Oyununda Liderin Rolü
- Ekibini Tanımak
- Ekibi için Gerekli Becerileri Belirlemek
- Ekip Başarısı için Zor Kararlar Almak
- Ekipte Değişim Arzusu Yaratmak
- Ekibi Net Hedeflere Yönlendirmek
- Potansiyel Geliştiren Liderlik
Eğitim Metodolojisi:
- Formal öğrenme, ilişkisel öğrenme ve deneyimsel öğrenme metotları kullanılabilecektir.
- Ters yüz (Flipped Learning) eğitim için program öncesi katılımcılarla paylaşımlar yapılabilecektir.
- Program içerisinde atölye çalışmaları ve başlangıç/bitiş quizler’ i uygulanabilecektir.
Eğitim Detayları
Eğitimin Yeri:
Online / Yüz yüze
Eğitim Süresi:
1 Gün
Danışman Eğitmen: